خاکستر پروانه ها....

هنگامی که شما تصویری در ذهن خود خلق می کنید عین این تصویر بر روی ضمیر ناخودآگاه شما اسکن شده، وارد می شود و به عنوان مجموعه ای از سیگنالها و پیامها بر ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر می گذارد. این تصویر پردازش می شود ضمیر ناخوداگاه مفهوم آن تصویر را می تواند در دنیای واقعی زندگی شما عینیت بخشد. وقتی شما تصور می کنید که مثلا فلان اتومبیل زیبا را خریده اید و به همراه عزیزان خود به سفر شمال رفته اید ، هوا بسیار عالی است و شما با شنیدن نغمه زیبای موزیکی که از ضبط اتومبیل پخش می شود لذت می برید و در عین حال به مناظر زیبای جنگل اطراف خود نگاه می کنید، چنین تصویر و تخیلی برای شما این قابلیت را دارد که عینا بزودی در دنیای شما اتفاق بیفتد و شما روزی در همان جنگل و جاده رانندگی کنید و ناگهان سر یک پیچ به خود نهیب بزنید که وای خدای من ! من دقیقا همین صحنه را دو سال پیش تجسم و تخیل کرده بودم در حالی که آن روز اصلا اتومبیل نداشتم و......

تصویرسازی ذهنی یکی از بهترین شیوه های برنامه ریزی و هدایت ضمیر ناخودآگاه است.

رخداد شب قدر و طراحی سرنوشت باید طی مراسم زیبا و وی‍ژه ای انجام شود تا در شما باور ایجاد کرده و در ضمیر ناخودآگاه شما سیگنالی قدرتمند و نتیجه بخش وارد کند تا نتیجه ای بسیار عالی در دنیای شما بوجود آورد. باید بدانید که ضمیر ناخودآگاه شما به مانند بچه 5 ساله ای است که از سویی ساده لوحانه به شما می نگرد تا شما به او چه بگویی و چه فرمان بدهی و از سوی دیگر قدرت ماوراء طبیعی را دردست دارد که می تواند به تخریب و یا سازندگی زندگی شما ،باورهای شما، هدف های شما و ... بپردازد.

ادامه دارد.....

 

" آدمی که گریه می کنه یه درد داره , ولی آدمی که می خنده ... هزار تا درد داره!"

این حرف رو یه رفیقی به من زده ... یه رفیقی که من دیگه نمی شناسمش. اصلا دیگه نمی دونم که اسمش چی بود  ... ولی اسم اون همیشه برای من رفیق خواهد موند. همیشه ... همیشه ... فقط دوست دارم بدونه که دارم می خندم ....

نذار که از سکوت تو پرپر بشن ترانه ها

                                                         دوباره من بمونم و خاکستر پروانه ها.....

 

پ.ن.

چه باشکوه و ستودنی است قلب غمگینی که با دل های شادمان نغمه ای شادمانه سر می دهد !

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 http://www.piale.blogfa.com

هر کسی از ظن خود شد ...
اینا رو تو بیو مکانیک یاد میدن!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد