دریای من..

امشب چه غوغا کرده ای٫طوفان چه بر پا کرده ایی

 در سرزمین سینه ام  دل را چو دریا کرده ایی

گاهی به مدم می بری٫گاه به جزرم می کشی
ای ماه پر افسون مرا پایین و بالا کرده ایی

تا کی به ساحل سر زنم٫امواج را بر در نهم
تا کی بجویم من تو را لنگر کجا وا کرده ایی

کی در هوا فانی شوم٫کی ابر بارانی شوم

بر من بتاب ای ماهتاب که آتش بر دل ها کرده ایی

پا دررکاب موج بر٫با خود مرا در اوج بر

آیا به عمرت این چنین موجی تماشا کرده ایی؟


آی و تنی بر آب زن٫چرخی در این گرداب زن
آی و وفا کن در کنار٫عهدی که با ما کرده ایی

تو سینه ام را می دری٫تا کی نمایی دلبری
گویا میان یک صدف گوهر تو پیدا کرده ایی

پرشور گردیده دلم٫با آنکه نزد ساحلم
می میرم از تشنه لبم با ما چه پروا کرده ایی؟

بردی ببر این آبرو٫در
هم مکش آن چشم و رو
از آبروی من عجب ابری محیا کرده ایی

شد رعد و برق ابر٫من یعنی سر آمد صبر من
باران که می بارد بیا من را تو رسوا کرده ایی

دیگر چه سود از گفت وگو٫ رو٫ گل ندارد پشت و رو
با ما مگر تا پیش از این بهترمدارا کرده ایی

دریای من آرام گیر٫ ازعکس رویش کام گیر
مه در بغل کی آیدت٫دلخوش چه بیجا کرده ایی!

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:01

به مناسبت شب های قدر:


سحرگاهان که در خوابی

تو را من لینک خواهم کرد

به بقال محل هم لینک خواهم داد

به وبلاگ گدایان و سپوران نیز خواهم رفت

سحرگاهان که در خوابید من هم خواب خواهم دید

مرا هک کن

خیالی نیست

دوباره آی دی از نو

و روز از نو

تمام شب به روزم من

و یک وبلاگ پر کامنت خواهم زد

و با فیلتر شکن یک روز

وبلاگ خدا را باز خواهم کرد.



* شعر علیرضا قزوه *

gabriel یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:39

سلام طاعات و عبادات قبول حق باشه.بالاخره شب قدر درک شد اونجوری که انتظار داشتید؟؟ یه جاو یه کسی و می شناسم که نمیگم شاهراه رو میتونه نشون بده ولی نا حدی میشه همراش شد و طی مسیر کرد مطمینم حرفاش تکراری در نمیاد. اگر استفاده نکنید حتما روزی میاد که تاسفش و می خورید. این خیلی قشنگه که ائمه فرمودند حق را بشنو حتی اگه اون حرف از زبان دشمنت بیان میشه. کلاس دکتر غفرانی دانشکده عمران یکشنبه ها ۳ تا ۵ .من جای شما باشم لاقل یه بار از کلاس دیدن میکنم. h
اگه با نیت بیاین مطمینن چیزی را می یابید که دنبالش هستید.

رویا شاعر بی بهونه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 http://bahane-be-bahane.blogsky.com

سلام محمد جون خوبی گلم یادی از ما نمیکنی؟!!!!!!!
میشه یه خواهشی ازت کنم .....................
برو به وبلاگ من و (قانون خیانت) و بخون این روزا عشق بین جونا فراموش شده (البته واقعیش)اگه خوشت اومد بزارش تو وبلاگت تا همه بدونن عشق+خدا=عشق واقعی
دوست دارم با این کارم به خیلیا که بین عشق و خدا و هوس موندن کمک کنم خداحافظ عزیزم اگه نخواستی هم تو نظرات بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد