سکوت


وقتی گریه کردیم گفتن بچه ای!وقتی خندیدیم گفتن دیوونه ای!وقتی جدی بودیم گفتن مغروری!وقتی شوخی کردیم گفتن سنگین باش! وقتی حرف زدیم گفتن پر حرفی!وقتی ساکت شدیم گفتن عاشقی!حالا هم که عاشقیم گفتن گناه داره



عشق

من پذیرفتم شکست خویش را
پند های عقل دوراندیش را
من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل درد آشنا دیوانه است
میروم شاید فراموشت کنم
با فراموشی ها هم آغوشت کنم
میروم از رفتن من شاد باش
از عذاب دیدنم آزاد باش
گرچه تو تنها تر از من میروی
آرزودارم ولی عاشق شوی
رسول

نظرات 11 + ارسال نظر
علی جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 00:24

سلام... مبارک باشد بر تو این عاشقی...

بیا شمعها رو فوت کن!!!

علی رضا ۲۵ جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:38

بله دیگه.ولی نمی دونم تو رفتی یا اون رفته؟ شعرتم خیلی قشنگه خودت گفتی؟

خوب می دونی! نه من شعر نمی گم (محض اطلاع)

پیر خمین جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 13:55 http://pire-harat.blogsky.com

یارباماست چه حاجت که زیادت طلبیم

همه از این دم میزنند که یارشان را ازشون گرفتند . عجیبه که شما می گی یار با ماست . البته یار پیر پاتال شما رو کی می خواد؟!!

پیر هرات جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 18:15 http://pire-harat.blogsky.com

النکاحُ سنتی!!

الصیغه سنتی افضل من النکاح
جاری کن
بسم الله

پیر صبا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 20:42

فقط عشق و عاشقی رسول رو کم داشتیم...

مطمئنی کم داشتیم؟!؟!

پیر بابا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 22:28

با همه پیر ها موافقم!!

با تشکر از این که روی حرف بزرگترتان حرف نمی زنید

محمد امین شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 00:05 http://toranj.blogsky.com

هیس هیس
سکوت قشنگ ترین تعبیر عشق

هیس هیس شی
هیس هیس شی

رضا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:00

یکی برا من معنی عشق رو ترجمه کنه ؟

من ترکیش رو بلد نیستم!!

دکتر۲۶ شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 14:38

پیام اخلاقی:هر کاری می خوای بکنی برو تو خفا بکن!خیلی خودت رو بروز نده و نذار دیگران از درونت با خبر بشن.اشکهات رو پاک کن و صدای گریه ات رو ببر.بی سر و صدا باش.حتی نذار دیگران صدای سکوتت رو بشنون!

مصطفی محوی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 13:06

به نظر من تو عشق و عاشقی را ول کن برو درستو بخونو اینقدر هم...

این فقط در حد یک پیشنهاده !!

ما سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:12

سلام رسول خان این شعر از کیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد