معرفی

سلام

به دلیل مسائل امنیتی حذف شد...

موفق و منصور

 ***********************************************************************************************

رسول

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:05

هنوز زوده وا!
بذار یه ذره بگذره
step by step
کم کم راه میفتی




یاحق

واسه چی زوده؟!!
تا می گی شا.... همه می گن چیه شاش داری؟ هیچ کی نمیگه که شاید بخوای بگی شام چی داریم؟!

حسین شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 http://totanj

مواظب باش چی کار میکنی . که نشه یک دفعه چشم باز کنی ببینی ...

به قول حامد جالبه واسم که چرا اینطوری فکر می کنید. مگه من قراره چی کار کنم؟!یه سری تیکه انداختن و خندیدن پسرها به دخترها سر کلاس فکر نکنم چشمم رو ببنده!!!

رضا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:57 http://delshodegan.blogsky.com

خیلی خوبه که از هم اینقدر شناخت دارین ... ولی زیادی داری بیرون می زنی... یه نگاه به سال بالایی هاتون بینداز ... ببین که خودش چه بخوای چه نخوای جور شده! ... لااقل واسه ما تو دانشکدمون اینجوریه!

به نظرت هدف من چیه؟!من دنبال جور شدن چیزی نیستم . شما بیرون زدی داداش! فقط به دنبال این هستم که مدت کوتاهی رو که با بقیه رفیقام هستم رو حال کنم.این طوری که از شدت خنده مجبور شم از کلاس برم بیرون....

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:14

weblog ke tosh nazarat az momayezi bezare be darde ......mikhore.
chon natonestam ino to blog e dore benevisam inja neveshtam

فکر کنم منظورت اینه که نظر شما تو وبلاگ دوره بعد ازتایید درج خواهد شد ولی نمی دونم چه اشکالی داره که شاکی شدی؟! بالاخره این هم یه نوعی از فیلتره دیگه!!

حامد دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:07 http://www.mirror.blogsky.com

1. خیلی نامردی !!!(خودت می دونی برای کدوم تیکت)
2.نمی دونم چرا همه بهت می گن زوده و شناخت داشته باش و ... ، مگه می خواهی چی کار کنی، دو تا تیکه انداختن اون هم برای اول سال و برای یخ جمع را آب کردن ایرادی مگه داره؟(امیدوارم نری یک جای دیگه بگی " یک دوست دارم همش ادای آدم های روشنفکر را در میاره")
3. من که از نظر زیریه چیزی دست گیرم نشد، اگر دوباره اینجا سر زد ، PLEASE EXPLAIN MORE!!!

۱. راست گفتم دیگه!!
۲. ول کن بابا ! بزار بقیه هر چی میخوان بگن. من هزار نفر رو می برم لب چشمه و تشنه برشون می گردونم( امیدوارم فقط گیر ندی کدوم چشمه؟) فکر می کنن که حالا من شدم یکی مثل....
۳. تو جواب زیریش توضیح دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد