تلخ ولی شیرین..

بعضی از استادها واقعا حال آدم رو بهم می زنن. خب بذار بگم ماجرای از چه قراره( الکی سر شما رو درد نیارم و  فحش به در و دیوار هم ندم)

من خودم رو جر می دم سرکلاس زبان ٫ انگلیسی حرف می زنم و دیشبش حدود بیست ٫ سی لغت رو معنی انگلیسی شون رو در میارم و سرکلاس می گم. می شینم ردیف اول و زل می زنم تو چشم استاد و هر چی میگه سریع جواب سوالش رو می دم!!متن درس که تموم میشه یه نفر می پرسه:  استاد اینجا تو پاراگراف ۲ گفته قطر الکترون ۳ برابر پروتونه ولی تو پاراگراف بعدش گفته حجم الکترون هم ۳ برابر پروتونه. اگه قطرش ۳ برابر باشه که حجمش ۹ برابر میشه. استاد هم که مثل اینکه خیلی دوست داشته عضو هیئت مولفین کتاب باشه ولی گویا راهش ندادند و دائما از کتابی که تدریس می کنه اشتباه می گیره فکر می کنه که بلهههههه. این نکته رو فقط همین دوست عزیزمون فهمیده و آلبرت هم مخش به اینجا ها نمی کشیده. یک کشف علمی خیلی بزرگ رخ داده و خلاصه علم زیر علامت سوال رفته.کلی به به و چه چه و اخر کلاس هم میگه: بله آقای فلانی شما هم که توی این جلسه ارزیابی شدین و بالاترین نمره رو گرفتید . ای آدم لجش می گیره. تازه به این نکته گیر ندادم که اگه قطرش ۳ برابر باشه حجمش ۲۷ برابر میشه نه ۹ برابری که ایشون گفته.بعدش هم کسی که متن رو نوشته دکترای زبان داشته نه فیزیک وشیمی که! خلاصه ما هم که همه تلاش هایی که کردیم از دماغمون زده بیرون از کلاس می آیم بیرون و می گیم : بعضی از استادها واقعا حال آدم رو به هم می زنن.( فقط خواهشا نگید که تو به خاطر نمره که درس نمی خونی٫ به خاطر خودت درس می خونی و جوابش رو  می بینی و از این حرفها که بشنوم فحش میدم!!!)  

*************************************

خیلی فکر تو سرم هست که بنویسم ولی احساس می کنم باید کاملا پخته بشه. خیلی زوده واسه مطرح کردنشون.باید حسابی بالا پایین کنم. واسه همینه یه مدته مطلب ندادم. مسائلی از جمله :   هشت سال دفاع مقدس و حقیقت بسیج و دینداری و (آقا مثل این که من خیلی تنم می خاره.)

بگذریم. رفتم تو یکی از این سایتهای تشخیص شخصیت و تست دادم. البته خیلی از سوالهاش کلیشه ای بود ولی خب به نظرم درست بهم جواب داد. نظر شما چیه؟ درست گفته ٫ یا نه؟

مرموز ٫ زیرک

(تاثیر پذیر، درون گرا، آرمان گرا، احساسی)

تو یک تیپ "مرموز و زیرک" هستی. کم حرف و با قوه تخیل زیاد. تو اصولاً شخصیت خجالتی و ساکتی داری. تو علاقه زیادی به حقایق، وقایع و کلا چیزهایی که در اطرافت می گذرد نداری ولی در عوض جهانی درونی برای خودت ساخته ای که کاملا پیچیده و باشکوه است.

قدرت خلاقیت و حس نیرومندت، باعث شده که شخصیتی قوی داشته باشی که اگر کسی تلاش کند تو را بشناسد، حتماً این شخصیت قوی را می بیند. البتّه کمتر کسی چنین تلاشی می کند، چون مردم معمولاً فکر می کنند که در زندگی آدم ناموفقی هستی بر خلاف زندگی حقیقی ات.برای همین هم، جوان! سعی کن با خودت کمتر حرف بزنی و با مردم بیشتر ٫ تا اینکه زندگی واقعی تو را بشناسند. 

http://www.1be1.com/personality/index.php

و هم چنان به این فکر می کنم که:

از کجا باید شروع کرد قصه عشق رو دوباره

                                                                تا همه بغض های عالم سر عاشقی نباره....

 رسول

نظرات 6 + ارسال نظر
پیام شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:49 http://insunset.blogfa.com

یه سر به ما بزن...

حسین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 http://totanj

۶ روز یعنی کلی وقت اون وقت ما ..

شما عضو افتخاری هستی داش حسین. بیا جلسه..

رضا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 http://delshodegan.blogsky.com

سلام
یه جاهاییش رو خیلی درست گفته... مثل قوه تخیل و تلاش دیگران برای شناختن تو. ولی فکر نکنم تو آدم خجالتی یا کم حرفی باشی...!!(شرمنده ها!)

طه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:53

من تو این تسته شرکت کردم. خیلی مزخرف بود و تمام اطلاعاتی که داد غلط بود .
دلتو نشکنم یه ذره هم درست بود ولی خیلی کوچولو.

حامد یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:03

ماله من که ذرست بود ولی طه را تشخیض داده بود نیکوکار اینترنتی!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تشخیص شخصیت آشغالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد