عشق میدان دادن به جنون آدمی است تا بر خرد خنده گیرد

تو چشم گذاشتی

من قایم شدم

اما ...

تو یکی دیگه رو پیدا کردی ..!

دیگران را ببخش نه به این علت که آنها لیاقت بخشش تو را دارند٫ به این علت که تو لیاقت آن را داری که آرامش داشته باشی.

 

نظرات 12 + ارسال نظر
پسرخاله چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 http://pesarkhaleh.blogsky.com

سلام .... این جمله قرمز این پستت خیلی قشنگ بود ... همین که روم تاثیر گذاشت خیلی برام ارزش داره ...

ارزش! خوبه٫ خیلی خوب

آرمان چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:09

رسول جون... هر روز بهتر از دیروز! خیلی عزیزی رسول جونم! دلم برات تنگ شده خیلی زیاد!

۴ کرتم! دل به دل راه داره!

حامد پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:58

یک خر بوست کنه خیلی بهتره تا یک بوس خرت کنه!!!!!!!! «کنفسیوس»

ربطش؟
قدیمی بود.

فرهاد... جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 http://mirror.blogsky.com

با عرض معذرت...همه ی جملات پست بی پایه و اساسه و هیچ ارزشی واسه من نداره الا جمله ی قرمز رنگ... که اون هم خب نظر شخصیه...من دیگران را می بخشم چون بخشش زیباست...

راستش رو بخوای نمی دونم چی می گی؟!
تو چشم گذاشتی من قایم شدم ولی تو یک نفر دیگه رو پیدا کردی؟! این یه داستانه که یه ذره چاشنی هنر قاطی اش شده. نمی دونم این بی پایه و اساسه یعنی چی! نمی دونم؟
تو فرض کن یه نفر داستان زندگی اش رو بنویسه و تو هم بگی که به نظر من بی پایه و اساسه. این از این تیکه اش.
عشق میدان دادن به جنون آدمی است تا بر خرد خنده گیرد= این رو که باید قبول کنی. خودت گفتی که عشق یعنی من حاضر باشم جونم رو برای طرف مقابلم بدم. خب هر عقل سلیمی این رو رد می کنه پس باید قبول کنی که این جمله درسته. جمله ی قرمز رو هم که گفتی...

حالا بحث ارزش داشتن یا نداشتن که بهتره بدونی نظر هر کسی برای خودش ارزشمنده.
غروب پایان خورشید نیست
غروب پایانه زمینه
این رو گالیله کشف کرد.
ولی ملت بهش خندیدند
و واسشون هیچ ارزشی نداشت

محمد جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:22 http://delbareaval.persianblog.com/

با نوشته آبی خیلی بیشتر حال کردم، ایول هم به عکس! اگه وقت کردی عکس نوشته جمعه منو تو وبلاگم ببین، فکر کنم خیلی برات جالب باشه.

از جمعه منظورت ۵شنبه بود دیگه؟!
این کارت بیشتر از خود عکس ها واسم جالب بود!

رضا شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 23:17 http://delshodegan.blogsky.com

ناقلا شدیا !! واسه دختر مردم چش می ذاری ؟!

نوشته ام تو چشم گذاشتی ها!!!
سوتی بدی بود. یعنی خیلی بد!

حامد یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:21

برای تو ننوشتم. قاطی نکن.منظورم یکی دیگه بود که نمی خواستم تو وبلاگش بذارم. اینجا رو مکان مناسبی دیدم

وبلاگ ما رو کردی مکان٫ بعدا می گی قاطی نکن!!!

فرهاد دلشدگان یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:02

سلام
حال می کنم ملت میان تو نظرات خودشونو ضایع می کنن. اون از سوتی رضا.. اون هم از حامد.. آخه مگه توی زبون آقای کنفسیوس مثل فارسیه که خر کردن و از این جور چیزا داشته باشه...(تو رو خدا توی حرفام دنبال نکته نگردید که ضایعم کنید...)
و سلام بر رسول جان گل.. آقا خیلی باحال بود.... ایول.... فقط یه نکته: ما می بخشیم چون برای آدم ها لیاقت آرامش داشتن قایلیم .....
آرامش خود ما اگه با ناآرامی بقیه همراه باشه که ارزش نداره عزیز...
ما زنده از آ...
یا علی

تو چت جواب رو بهت گفتم...

محمد دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:29 http://delbareaval.persianblog.com/

شما درست میگی؛ منظورم نوشته ۵ شنبه بود.
کدوم کارم بیش از خود عکس ها جالب بود؟

همین کارت که این عکس ها رو گذاشتی تو وبلاگ!

علی سعیدی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:58

متاسفانه نوشته بنفش ( با کسر ب و فتح ن ) یا سورمه ای (هر جور دوست داری بخون ) نداشت که من حال کنم!





یا حق

محمد مهدی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 19:39

یارب
سلام
من نظربچه هاروخوندم به این نتیجه رسیدم که بایه سری آدم الاف سروکاردارم+رسول آدمیه که....
خوب نظرخودم:ماآدمهارومی بخشیم به این علتکه ماشایسته بخشیدن هستیم.در ضمن بخشیدنی که قبل از ان آرامشی نباشه در واقع بخشیدن نیست...
درمورد نوشته آبی:باید بگم رسم روزگار اینه که بعداز مدتی باهم بودن مارو ازهم جدامیکنه وتنهایکی تاابدمی ماندوبس...

ترانه ی خلقت شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:23 http://taraneyekhelghat7.blogfa.com

فرقی نمی کند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران… زلال که باشی، آسمان در توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد