تجاوز‌های روحی...

صدای واضح صداقت رو باور نمی‌کنم، پستی ِ آدما رو درک می‌کنم و تصمیم برای خیانت کردن می‌گیرم. حالا عدالت تا حدی معقول شد. چه کوتاه فکر بودم در انتخاب کفه‌ی ترازو!!
حقم نیست این همه تجاوزهای روحی.... که حتی روزمرگی من شده‌اند.

حالا منظور کیلیف برتون رو از آهنگ To live is to die می‌فهمم. ۴سال پیش چه ساده  از این آهنگ‌ها می‌گذشتم. حالا که توی این شرایط هستم، کاری هم از دستم بر نمیاد پس باید سعی کنم نهایت لذت رو ازش ببرم... درست مثل زنی که می‌گفت: ‌وقتی دارن بهت تجاوز می‌کنن و کاری هم از تو ساخته نیست سعی کن تا می‌تونی لذت ببری.

در عمق بی‌وفایی دست‌وپا میزنم.. ظاهراً که همونم!

اینم سوغاتی من از مشهد . سعی می کنم تو پست بعدی بیشتر درباره مشهد بنویسم:

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:29 http://www.piale.blogfa.com

ان شا الله زودتر خوب شی!

شدم...

ایراندوست شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16

راستی زیارتتون قبول!

ممنون

ham kelasi شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:42

rastesh az in postetoon aslan khosham nayoomad. zarbolmasaletoon kheili chendesh bood . vali axe jalebi bood.

خب چون شما معنی ظاهری رو برداشت کردی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد