هر از چند گاهی...

۱.چیز مسخره ای که تابستون تو دانشگاه ما باب شده کارت تردده! یعنی شما باید تو دانشگاه در طول تابستان یک کار تعریف شده مثل کلاس و پروژه و این حرفا داشته باشی تا این کارتو بهت بدن و شما بتونی بری تو! این هم محیط فرهنگی مون! من دوست دارم برم بشینم تو کتابخونه و سایت و اصلا اومدم دوستام رو ببینم معنی نداره! یکی از رفقا که با کلی دعوا و اینکه پروژه ام مونده و باید برم تمومش کنم و .... وارد دانشگاه میشه و می ره می بینه سایتشون تعطیله و با کلی اعصاب خوردی بر می گرده ٫ وقتی به حراست دم در میرسه و موضوع رو میگه حراست میگه : خب این رو از اول میگفتی٫ مسئول سایتتون رو هم صبح خودم راه ندادم!!!!

۲.عراق برد ٫ بایدم می برد. به شبکه ۳ هم اس ام اس اش رو زده بودم. سیاست می گه عراق این دوره باید قهرمان بشه! یکی پرسید چرا عراق باید قهرمان بشه؟ ٫ گفتم چون سیاست می گه ٫ گفت سیاست چیه؟ گفتم اون چیزی که می گه عراق این دوره باید قهرمان بشه....

۳.گور بابای هرچی سوسیس و کالباس و فست فوده!! ۴ روز ما رو با کلی بدبختی و رکورد زدن زمان طی کردن فاصله اطاق خودم تا دستشویی الاف کرد ٫ خلاصه کلی حالم بد بود.... دیگه عمرا از این کوفتی ها نمی خورم٫ فقط چلو کباب خودمون.

۴.مسافر جهادی هستیم٫ وقتی یه نفر مثل من شروع کنه راجع به یه چیز مهمی صحبت کنه و حق مطلب رو ادا نکنه گند زده ٫ واسه همین زیاد وارد بحث خود جهادی نمی شم ولی به یاد می آرم روزهایی رو که خودم وقتی این ماجرا رو می شنیدم و یا عکس هایی مانند عکس پایینی خودم رو می دیدم می گفتم: بابا این آدما رو شست و شوی مغزی دادند و اینا اصلا زندگی نمی دونند یعنی چی و خلاصه کلی ننگ آدمای امل مذهبی رو می بستم بهشون ولی حالا دیری نپاییده که می بینم اصلا این خبرا نیست و خودم هم یکی از اونا شدم و به این رسیدم که تو هر جمعی همه جور آدمی هست ٫ ولی ما اگه تو اون جمع باشیم آدم خوبا رو می بینیم و اگه نباشیم آدم بد ها رو.....

                

 

اینقدر قوی هستم که اونی باشم که خودم می خوام نه اونی که بقیه فکر می کنن یا می خوان!

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:02 http://totanj

فقط می تونم تبریک میگم . خیلی خوشحالم از اینکه اون جمله زیر عکس دیدم .
ولی این حقیقت است که گفتی من خودم نسبت به یه تشکل این دید داشتم بعد دیدم که ...

حسین دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:34 http://totanj

۱- خدا رو شکر ما امسال از اینا نداریم.
۲- خیلی از بالا بود. تاکسی ونک - ولیعصر ؟!! (؛
۳- یاد استیک سعید افتادم .
۴- بعضی آدما اطرافم برای من به این حرکت معنی میدن . وگرنه در ظاهر از مدل کارا زیاد انجام میشه . باید بیای ببینشون . بودن باهاشون واسم ارزشه
(*-خیلی ارتباط بر قرار کردم .)

سید علی دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:11

۱. آقا رو!! ما روزای فرد که می ریم بدن(!) با حامد تا ساعت ۸ شب تو سایت دانشگاه تلپیم دانلود فیلم می کنیم!!

۲. روزگار است گه عزت دهد گه خوار سازد.

۳.صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه.

۴. آن یار سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

من سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:45

سلام
خوبین ؟تعطیلات خوش می گذره؟
بابت کارت تردد انگاری حسابی حالتونو گرفتن. من که براحتی الان اومدم تو .فقط گفتم سلام وخسته نباشید .گفتند بفرمایید داخل.

فرهاد جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:36 http://15khordadi.blogsky.com

سعی کن قدرتت رو حفظ کنی
همون قدرتی که تو جمله ی آخر ازش نوشتی و آینده نگر باش خیلی زیاد. چون روزگار گاهی با تو و گاهی بر تو است. خود را برای روزهایی که بر تو خواهند بود آماده کن که اگر هم آن روزگار نیامد شاکر باشی
یا حق

حالا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:56

این عکس خیلی بهتون می اد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد